Wiktenauer logo.png

Page:Ehrentitel und Lopspruch der Fechtkunst (Christoff Rösener) 1589.pdf/9

From Wiktenauer
Revision as of 17:34, 20 February 2021 by Michael Chidester (talk | contribs)
Jump to navigation Jump to search
This page needs to be proofread.

diese Ritterliche Kunst ehren vnd fordern / Also/ das sie von etlichen Keysern mit Priuilegien vnnd freyheiten begnadet worden / das die jenigen / welche diese Ritterliche Kunst gelernet vnnd gebrauchen / was Marxbrüder sein ( Die federfechter ausgeschlossen ) einen offenen Heim / neben einem starcken Lewen führen mügen. Weil Mir dann wissend/ das E. Gn. selbst diese Ritterliche Kunst üben / vnd an derselben Hoff täglich durch eigene fechter brauchen lassen/ Als hab ich dieses Tractetlein ( neben einem angehängten Gesank ) darinn das gantze Fundament der löblichen Fechtkunst begriffen / E. Gn. zu Ehren in Druck vorfertiget. Bin demnach in vntertheniger hoffnung / E. G. Werden ihr dieses Tractetlein gnedigst gefallen vnd lieb sein lassen ( wie ich auch hierumb vnderthenig bitten thue. ) Dann E. Gn. ich sonst mit nichts bessers zu dem mahl zu vorehren vermüglichen. E. Gn. wollen also zu diesem mahl gnedigst vor lieb nehmen/ Mein Gnediger Herr / wie bishero geschehen / sein vnd bleiben. Befehl E. Gn. in Gottes schutz und schirm. Geben in Dreszden / den 1. Julij / im 1589. Jar.

E. Gn.

Vnderthen.

Christoff Rösener
Meister des Schwerts.