Avec previlege de l'Empereur, du Roy de France, et de nobles et puissans seigneurs, Messeigneurs les Estatz Generaulx de les Provinces Uniés.
Et est le contenu dudit Previlege tel que s’enßuyt.
Que nul de quelle qualite, ou condition quil soit, ne s’avance de contrefaire ce present livre du maniemēt des armes, ny d’en vēdre des contrefais ailleurs, en leurs Royaumes terres & seigneuries, dans leterme de huyt Ans prochainement venans, soit en grande, ou petitte forme, entier, ou par portions, ny de suyure l’ordre soit de l’escriture ou des figures representées en ce Livre, sans le consentement expres de Jaques de Gheyn, sur peine de confiscation, de tout ce que sera trouvé ainsi contrefait, & de six Cens florins d’amende pardessus, comme il est plus aplain contenu aux lettres origineles données &c. Anno 1607.
Memoire pour le libraire.
L’enseignement par escrit est, comme aussi les figures, reparty en trois, comme les Harquebuses, Mousquetz, & Piques, & doibuent estre reliéz en ceste sorte à savoir l’enseignement pour les Harquebuses devant les figures d’icelles, & les aultres à l’advenant chacun devant les propres figures.